دانلود بازی پت و مت برای کامپیوتر
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 16:14
نویسنده : SOLTAN

امروز برای شما کاربران عزیز بازی بسیار زیبا پت و مت رو آماده دانلود کردم. این بازی زیبا برگرفته از انیمیشن پت و مت می‌ باشد. بازی کامپیوتری مربوط به این دو شخصیت که هم اکنون پیش روی شماست توسط کمپانی IDEA Games در اواسط سال ۲۰۱۰ منتشر شده است.

بازی همانند انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجود آمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ ریز می‌کنند که در نتیجه مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. نهایتاً هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند.

نکته خنده‌دار این مجموعه جایی می‌باشد که علاوه بر خنده‌دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌ بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجودآمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نامتعارف حل‌ می‌کنند. این مجموعه همین‌ طور به‌ خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌ شده‌ است خاطره‌ انگیز می‌باشد.

با این بازی زیبا خاطرات خود را زنده، و به دوران کودکی سفر کنید. این بازی زیبا متشکل از چندین سبک بازی شامل استراتژی، پازل گونه و ماجرایی می باشد.به عبارتی هم می توانید سبک بازی پازل را انتخاب  کنید، هم می توانید ماشین خراب پت و مت را با روش های استثنایی و خنده دار تعمیر کنید. بازی از حجم مناسب و گرافیک خوبی برخوردار است.

ویژگی های بازی Pat & Mat:
1- برگرفته از مجموعه تلویزیونی محبوب پت و مت
2- بازسازی ۳ بعدی عروسک ها درست مانند مجموعه تلویزیونی پت و مت
3- انیمیشن، موفعیت ها و کارهای خنده دار
4- راه حل های غیر معمول برای مشکلات
5- دارای بازی های کوچک
6- مناسب برای تمامی سنین

حداقل سیستم مورد نیاز بازی:

 سیستم عامل : Windows XP/Vista/7

پردازنده : Pentium IV 1 GHz

رم : 512 MB

کارت گرافیک : MB 256

دستگاه های صوتی : Microsoft DirectX 9.0 c

حجم : 197 مگابایت

پسورد : www.yasdl.com

تصاویری از محیط بازی :



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: